EI TARVITSE ( Tosi koskettava.. )



Sinun ei tarvitse kertoa
minulle kuinka suuresti
minua rakastat, jos vain
jaksat hidastaa askeltasi
omiini sopiviksi, kun aika
tekee minusta hitaan ja
vanhan.

Sinun ei tarvitse myöskään
kertoa, että olen sydämesi
valittu, jos vielä
vuosienkin jälkeen
silmilläsi jaksat
väkijoukosta etsiä minun
silmäni, ja jäädä niihin
kiinni.
Jos vain jaksat ymmärtää
minua silloin, kun en
itsekään itseäni ymmärrä,
ja pysyä samassa huoneessa
kanssani silloin, kun itse
itsellenikin olen
sietämätön, en koskaan
vaadi sinua todistamaan
rakkauttasi minuun.

Sinun ei tarvitse kertoa
minulle, kuinka suuresti
minua rakastat, mutta
kerro Rakkaani silti.
Kerro usein, jotta
rakkauden kipeä korvani
kuulisi sen, mitä vapiseva
sydämeni jo tietää.


Kategoria(t): Rakkaus. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s