KAIKILLE IHANILLE YSTÄVILLENI – Jonkun kirjoittama hauska runo



"Mutta millainen teidän mielestänne on todellinen ystävä?"
"Todellinen ystävä ymmärtää minua aina."
"Todellinen ystävä auttaa minua."
"Todellinen ystävä neuvoo minua, jos olen väärässä."
"Todellinen ystävä ei koskaan asetu poikkiteloin tielleni…
paitsi silloin kun olen matkalla alaspäin"
"Todellinen ystävä lohduttaa minua, jos olen surullinen."
"Minusta todellinen ystävä on sellainen,
jolle minun ei tarvitse koko ajan selittää
mitä ajattelen ja miksi teen jotakin."

"Todellinen ystävä on sellainen,
joka ei suutu, vaikka vanhainkodissa
vahingossa lainaankin hänen tekohampaitaan."


Kategoria(t): Ystävyys. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Yksi vastaus artikkeliin: KAIKILLE IHANILLE YSTÄVILLENI – Jonkun kirjoittama hauska runo

  1. Pirjo sanoo:

    Ystävyys on aivan upealla tasolla, mikäli hampaatkin vcaihtavat omistajaa…Ystävänterveisin Pippuri.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s