Jonkun kirjoittama runo IHANALLE SIELUNSISARELLENI! Kiitos kun olet olemassa.


Ystävälle

Sinuun minä turvaan,
sinun käsiisi minä laskisin vaikka henkeni,
sen hauraan ja enkelinluisen olennon,
jota viimeiseen asti yritän varjella

Sinulle voin kertoa kaikki huoleni,
sillä sinä kuuntelet, sinä lohdutat,
sinuun tunnen voivani luottaa
niinkuin itseeni,

ja tahdon sinun tuntevan samoin

Ethän koskaan katoa?
Ethän jätä minua yksin?

Unohdettu lapsi
itkee yksin pimeässä yössä,

minun ei tarvitse,
onhan minulla sinut,
oma rakas enkelini

Kilometrit välillämme
eivät lopulta merkitse mitään,

sillä sydämessäni sinä olet,
tulet aina olemaan,
ja ehkä olet aina ollutkin,
sielunsisareni, hento enkelini.

Kategoria(t): Ystävyys. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Jonkun kirjoittama runo IHANALLE SIELUNSISARELLENI! Kiitos kun olet olemassa.

  1. idoli sanoo:

    Niin meidät sielunsisaret on varmaan enkelit ohjanneet toinen toistemme sivuille DDD lämmöllä, idoli

  2. Tahma sanoo:

    Olen samaa mieltä! ❤

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s