UPONNEEN KANSAN LAULUJA – Uppo-Nalle/Elina Karjalainen

Sadesäällä likoan.
Hellesäällä hikoan.
Sellaista on elämä.
Likoa ja hikeä.

En mä tahdo puukotella,
mutta tahdon suukotella,
jos en saa mä suukotella,
saatan vaikka puukotella.

Peippo pieni pyöreä,
sulle tahdon hyräillä:
tämä olkoon onni mun,
sinä mun ja minä sun.

Tuossapa istuu Jaska,
housuissa on, housuissa on…
Uskokaapa vaikka:
housuissa on paikka!

Kategoria(t): Lapset. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: UPONNEEN KANSAN LAULUJA – Uppo-Nalle/Elina Karjalainen

  1. idoli sanoo:

    Heh ! Heh !

  2. Japris sanoo:

    Ystäväin<3Housuissa paikka… joopa joo :-D. Kiitos jälleen hyvän mielen tuoja! Enkeleitä<3<3<3

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s